Change Your Image
skoerlin83
Mulholland Drive, Session 9, Matrix, Terminator 1&2, 1408, Fight Club, INLAND EMPIRE, Predator, Eraserhead, Memento, Jacobs Ladder, The Big Lebowski, The Silence of the Lambs, Spun, The Exorcist, Twin Peaks:Fire Walk with Me, Das Experiment, Spider, Groundhog Day, Inception, The Mist, A History of Violence, The Shawshank Redemption, The Jacket, Rocky, Dumb & Dumber, Halloween, Rambo, John Rambo, Stay, One Flew Over the Cuckoo's Nest, Seven, Cop Land, Blade, Nightmare on Elm Street, Robocop 1&2, Batman, Batman Returns, Batman Begins, The Dark Knight, The Dark Knight Rises, American History X, Der Untergang, The Green Mile, The Orphanage, Mystic River, 21 Grams, Insomnia, Die Hard 1,2,3, Heat, Awakenings, District 9
Favorite TV-shows:
The X Files, The Simpsons, Twin Peaks, Married with Children, The King of Queens, Judging Amy
Favorite directors:
David Lynch, David Cronenberg, Christopher Nolan, David Fincher, Alfred Hitchcock