Bardamu's Journey
by nijat_hajiyev | created - 18 Sep 2020 | updated - 08 Mar 2023 | Public- Instant Watch Options
- Genres
- Movies or TV
- IMDb Rating
- In Theaters
- Release Year
- Keywords
1. The Fire Within (1963)
Not Rated | 108 min | Drama
Depressed Alain Leroy leaves the clinic where he was detoxified. He meets friends, acquaintances and women, trying to find a reason to continue living. Will this help him?
Director: Louis Malle | Stars: Maurice Ronet, Léna Skerla, Yvonne Clech, Hubert Deschamps
Votes: 10,475
2020'ci ildə izləyib 10 xal verdiyim tək film ola bilər. Ola bilər deyəndə ki, elə çox da film izləməmişəm amma sadəcə geriyə dönüb göz atmağa həvəsim yoxdur. Elə filmin əsas qəhrəmanı və mənim həyatımın bütün rənglərini daşıyan Alain Leroy kimi.
Niyə belə qələmə vermək kimi bir şey ağlıma keçdi? Uzun müddətdir dostlarıma intiharımla bağlı mövzulardan danışıram. Dostlarım ya mənim intiharımı ya məni ya da intihar edə biləcəyimi qozlamır. Hətta Turgenevin Bazarov obrazına da bir xeyli bənzədilmişəm. Sadəcə nihilist olduğu üçün bənzədilmiş bir obraz. Başqa heç bir keyfiyyət nəzərə alınmadan. Amma bunu genişləndirdikcə filmin özündən kənara çıxacam deyə saxlayıram.
Acoholic olduğu üçün müalicə alan alain bir gün soruşur ki, səncə mən qorxağam? qarşılığında yox sadəcə özünü xoşbəxt hiss etmirsən cavabı alır. Xoşbəxt olmadıqdan sonra həyatdan yaşamağın bir şeylər qazanmağın çox önəmi qalmır. Həyatla ölüm arasında o incə xətt həqiqətən xoşbəxt olmaqdır. Necə olursan, ola bilirsən fərqi yoxdu. Bunu əldə edə bilmirsənsə yavaş gedən həyatının sürətləndirmək ən uyğunudur.
Alain özümü öldürürəm çünki sevmədiniz məni. çünki sizləri sevmədim. çünki münasibətlərimiz çox qırılğan idi. indi o bağlantılarımız gücləsin deyə özümü öldürürəm. sizi silinməz bir ləkə ilə baş-başa buraxıram - deyə bir məktub buraxır, qozlanacağını düşünərək. Ən azından o bunu düşünməyə cəhd edir, mən cəhd eləsəm ağlıma iki-üç nəfər gələr ya gəlməz.
2. Elevator to the Gallows (1958)
Not Rated | 91 min | Crime, Drama, Thriller
A self-assured businessman murders his employer, the husband of his mistress, which unintentionally provokes an ill-fated chain of events.
Director: Louis Malle | Stars: Jeanne Moreau, Maurice Ronet, Georges Poujouly, Yori Bertin
Votes: 28,661 | Gross: $0.11M
biraz osdurağçı filmdi. fransızların yeşilçamı kimi. əsəbləşdim amma indi ərinib və adını xatırlamadığım o xanım üçün baxmağa dəyər.
3. Taipei Story (1985)
Not Rated | 119 min | Drama
Lung is a former member of the national Little League team who lives with his old childhood sweetheart Ah-chin, a traditional family woman. Although they live together, Ah-chin is weary of Lung's past liaison with another girl.
Director: Edward Yang | Stars: Chin Tsai, Hsiao-Hsien Hou, I-Chen Ko, Su-Yun Ko
Votes: 3,917 | Gross: $0.01M
baş aktyorluqda olan oğlan xiyar kimi aparır özünü. ailəsinə normalnı yanaşmır. hər il greencarda müraciət edirlər görürlər alınmır axırda da soxub içlərinə otururlar taipei də.
4. Tony Takitani (2004)
75 min | Drama
When technical illustrator Tony Takitani asks his wife to resist her all-consuming obsession for designer clothes, the consequences are tragic.
Director: Jun Ichikawa | Stars: Issei Ogata, Rie Miyazawa, Shinohara Takahumi, Hidetoshi Nishijima
Votes: 4,942
həm musiqisi həm də içindəki yalnızlıq ilə məni özünə çəkib, sevirəm amma heç kəsə sevdirmirəm. çünki yalnız insan müalicə olsun.
5. Frances Ha (2012)
R | 86 min | Comedy, Drama, Romance
A New York woman apprentices for a dance company and throws herself headlong into her dreams, even as the possibility of realizing them dwindles.
Director: Noah Baumbach | Stars: Greta Gerwig, Mickey Sumner, Adam Driver, Michael Zegen
Votes: 94,352 | Gross: $4.06M
bu film haqqında deyəcəyim tək şey sophie sənin mına qoyum, çünki mına qoydun dostunun.
6. Rebels of the Neon God (1992)
Not Rated | 106 min | Crime, Drama, Romance
Within the urban gloom of Taipei, four youths face alienation, loneliness, and moments of existential crisis amidst a series of minor crimes.
Director: Tsai Ming-liang | Stars: Wang Yu-wen, Chen Chao-jung, Kang-sheng Lee, Jen Chang-bin
Votes: 5,538 | Gross: $0.03M
qəşəng musiqiləri var, rol üçün seçilmiş qızın da ayaqları gözəldi. amma oğlanın yalnızlığı məni narahat etdi.
7. Night on Earth (1991)
R | 129 min | Comedy, Drama
An anthology of 5 different cab drivers in 5 American and European cities and their remarkable fares on the same eventful night.
Director: Jim Jarmusch | Stars: Winona Ryder, Gena Rowlands, Lisanne Falk, Alan Randolph Scott
Votes: 66,036 | Gross: $2.02M
deyiləcək bir şey yoxdu jarmusch filmləri haqqında. jarmuschun əvvəl filmlərinə baxanda bu adam nə film çəksə oturub səsimi çıxarmadan izlərdim deyirdim. amma son filmini izlədikdən sonra xuy elə deyərəm deyirəm indi. amma bu söhbətin də bu filmə dəxlisi yoxdur. amma bu filmin ən sevimli jarmusch filmim olan down by law filminə dəxlisi var.
iran rejissor var idi taxi filmini çəkən onun jarmusch versiyası kimi düşünün.
8. Synecdoche, New York (2008)
R | 124 min | Drama
A theatre director struggles with his work, and the women in his life, as he creates a life-size replica of New York City inside a warehouse as part of his new play.
Director: Charlie Kaufman | Stars: Philip Seymour Hoffman, Samantha Morton, Michelle Williams, Catherine Keener
Votes: 98,266 | Gross: $3.08M
"İnsanların öz ölümlərini seçməsi qəşəng bir şeydi əslində"
bu filmə hardasa 2-3 ay öncə baxmışam bəlkə də daha gec amma o dönəm yazmağa həvəsim yox idi. əsas yadımda qalan yuxarıda yazdığım replika idi. Amma başqa gözəl səhnələri də ağlıma düşür, qəribə hiss edirəm. yalnızlıq alqoritmasıdır bunda da. mən bu filmlərdən yalnızlıq isə məndən əl çəkmir.
9. First Name: Carmen (1983)
R | 85 min | Crime, Drama, Music
A woman involved with a terrorist group becomes dangerously close to the police officer guarding the bank they plan to rob.
Director: Jean-Luc Godard | Stars: Maruschka Detmers, Jacques Bonnaffé, Myriem Roussel, Christophe Odent
Votes: 4,513
- untie me.
- only when I want.
- when I love you, will you untie me? Then I'll be tied up you.
filmin elə əsas məğzi budur demək olar. o qədər möhtəşəm səhnələr var ki, teatrvari şöləndi. Hələ mənim kimi tom waits sevənin Ruby's Arm səhnəsində gijdillax olmasını demirəm. filmin ən qəşəng səhnələrindən biri olan və arxa planda çalan Ruby's Arm kazuo ishiguro'ya da remains of the day kitabını yazmağa ilham verib. yazar bir aya oturub roman yazıb.
Nə isə Carmen məni məhv elədi, təkcə oğlanın mına qoymadı məni də məhv elədi..ah carmen ah..
10. The Painted Bird (2019)
Unrated | 169 min | Drama, Horror, Thriller
A young Jewish boy somewhere in Eastern Europe seeks refuge during World War II where he encounters many different characters.
Director: Václav Marhoul | Stars: Petr Kotlár, Nina Sunevic, Alla Sokolova, Stanislav Bilyi
Votes: 7,628
kitabdan bir hissə.
"hələ də 18ci əsrdən qalma inanclara inanan insanların yaşadığı qəsəbələrdə gecələdim. ağzımı açmadım, gülmədim, daşqalaq edərlər qorxusu ilə başımı qaldırıb heç insanlara belə baxmadım...qaçmağa çalışdıqca hər meşədə bataqlığa batdım, yaşamağa çabaladıqca daha dərinə getdim, bu sətirləri yazdıqca belə sinəmin ağrısını hiss edirəm. işığımı itirdim, yönümü, istiqamətini itirdim və ən pisi insanlara qarşı olan duyğularımı itirdim. o günə qədər...həmin gün ruslar daxil oldu və faşistləri məğlub etdi. həə onlar yaxşı idilər? əlbəttə ki, yox. amma ən azından içlərində insan qalmağı bacaranlar var idi..."
öz həyat hekayəsinə toxunmuş jerzy kosinski tərəfindən yazılmış ikinci dünya müharibəsi haqqında yazılmış təsiredici, oxunması çətin, həzm edilməsi ondan da çətin olan bir romandır.
filmi keçən il oskar nominantlarında shortlistə belə seçilmişdi. onu da vaclav marhoul adlı bir çex rejissor çəkib. film və kitab arasında fərqlər odur ki, kitabda yaşanan dəhşət həmin obrazın dilində verilib və hiss edirsən, film də isə görməlisən. səhnələrdən qopdunsa o hissləri itirirsən.
11. Husbands (1970)
PG-13 | 154 min | Comedy, Drama
After the death of a common friend, three married men leave their lives together, seeking pleasure and freedom and ultimately leaving for London.
Director: John Cassavetes | Stars: Ben Gazzara, Peter Falk, John Cassavetes, Jenny Runacre
Votes: 7,365 | Gross: $0.78M
məni bir xeyli əyləndirən Cassavetesin kişilər haqqında çəkmiş olduğu filmdi. hələ bir gülmə səhnəsi var diş həkimində, otur ağlaya-ağlaya gül.
12. Eyes Without a Face (1960)
Not Rated | 90 min | Drama, Horror
A surgeon causes an accident which leaves his daughter disfigured and goes to extreme lengths to give her a new face.
Director: Georges Franju | Stars: Pierre Brasseur, Alida Valli, Juliette Mayniel, Alexandre Rignault
Votes: 35,170 | Gross: $0.05M
billy joel təsirlənmiş olacaq ki, özü film haqqında mahnı yazıb.
13. Crumb (1994)
R | 119 min | Documentary, Biography, Comedy
An intimate portrait of controversial cartoonist Robert Crumb and his traumatized family.
Director: Terry Zwigoff | Stars: Robert Crumb, Aline Kominsky-Crumb, Charles Crumb, Maxon Crumb
Votes: 21,600 | Gross: $3.17M
deyir insanlar nə zaman özün kimi davran desələr də mən özüm kimi davrananda məni gijdillax kimi gördü. Crumbın haqqındadır. özümü Crumb kimi deyil onun qardaşı kimi hiss edirəm, axırda o da özünü öldürür onsuz.
14. The Death of Mr. Lazarescu (2005)
R | 153 min | Comedy, Drama
Mr. Lãzãrescu, a dying old man, is shuttled from hospital to hospital by a loyal paramedic as doctors refuse to operate and no one can agree on a diagnosis.
Director: Cristi Puiu | Stars: Doru Ana, Monica Barladeanu, Alina Berzunteanu, Dorian Boguta
Votes: 15,927 | Gross: $0.08M
bütün kommunist ölkələrin gündəlik həyatı. özümü lazarescu dayı kimi hiss elədim. elə bil bakıda xəstələnmisən və ambulans çağırırsan sonrasını isə otur elə burdan izlə, gör başına nə gələcək.
15. Stranger Than Paradise (1984)
R | 89 min | Comedy, Drama
A New Yorker's life is thrown into a tailspin when his younger cousin surprise-visits him, starting a strange, unpredictable adventure.
Director: Jim Jarmusch | Stars: John Lurie, Eszter Balint, Richard Edson, Cecillia Stark
Votes: 40,678 | Gross: $2.44M
16. The 400 Blows (1959)
Not Rated | 99 min | Crime, Drama
A young boy, left without attention, delves into a life of petty crime.
Director: François Truffaut | Stars: Jean-Pierre Léaud, Albert Rémy, Claire Maurier, Guy Decomble
Votes: 128,118
of of of..sonra uzun uzun yazaram indi həvəsim yoxdu.
17. Taxi Driver (1976)
R | 114 min | Crime, Drama
A mentally unstable veteran works as a nighttime taxi driver in New York City, where the perceived decadence and sleaze fuels his urge for violent action.
Director: Martin Scorsese | Stars: Robert De Niro, Jodie Foster, Cybill Shepherd, Albert Brooks
Votes: 921,306 | Gross: $28.26M
haqqında uzun yazmağa gərək duymadığım vurucu filmdir. yalnızlar üçündür. baş roldakı aktoyorun gecələri gedib kino izləməsi mənim gecələri gedib imax-də film izləməyimlə üst-üstə düşmüşdü. qəribə kədər yaşamışdım. tək fərqimiz onun getdiyində o tək idi, məndə isə cütləşən cütlüklər idi.
aşko-kuşko tayfanın heç film sektoruna hörməti yoxdur.
18. Down by Law (1986)
R | 107 min | Comedy, Crime, Drama
Two men are framed and sent to jail, where they meet a murderer who helps them escape and leave the state.
Director: Jim Jarmusch | Stars: Tom Waits, John Lurie, Roberto Benigni, Nicoletta Braschi
Votes: 55,316 | Gross: $1.44M
məni qəhqəhələrə boğmuş ən sevdiyim Jarmusch filmidir. həbsxana səhnəsi möhtəşəmdir. açıb-açıb izləyirəm
19. Naked (1993)
Not Rated | 131 min | Comedy, Drama
An unemployed Mancunian vents his rage on unsuspecting strangers as he embarks on a nocturnal London odyssey.
Director: Mike Leigh | Stars: David Thewlis, Lesley Sharp, Katrin Cartlidge, Greg Cruttwell
Votes: 43,972 | Gross: $1.77M
insanın bədənin deyil də ruhunun lüt olmasını dilə gətirən izlədiyim ən yaxşı ingilis filmlərinin ən başında gəlir. dialoqlar, istifadə edilən söhbətlər o qədər qəşəngdir ki, neçə il keçsə belə həmin düşüncələr ağlımdan keçir və ömrümə oturar. bəlkə həqiqətən mən heç bir yerə aid deyiləm?
20. The Return (2003)
Not Rated | 110 min | Drama
In the Russian wilderness, two brothers face a range of new, conflicting emotions when their father - a man they know only through a single photograph - resurfaces.
Director: Andrey Zvyagintsev | Stars: Vladimir Garin, Ivan Dobronravov, Konstantin Lavronenko, Nataliya Vdovina
Votes: 47,518 | Gross: $0.50M
ata-oğul münasibətləri. bəlkə də heç bir zaman ağlımdan çıxmayacaq səhnələri var. heç bir zaman vicdan əzabı çəkməmiş kimi görünən ata evinə qayıdır və oğluna sonsuz vicdan əzabı qoyub gedir.
21. Noviembre (2003)
104 min | Adventure, Comedy, Drama
Impelled by a spirit which still preserves a patina of idealism, Alfredo arrives in Madrid intent on creating "a performance which is freer.
Director: Achero Mañas | Stars: Óscar Jaenada, Ingrid Rubio, Javier Ríos, Juan Díaz
Votes: 4,535
son səhnəsini nə zaman açıb baxsam hönkürüb ağlayıram
22. Buffalo '66 (1998)
R | 110 min | Comedy, Drama, Romance
After being released from prison, Billy is set to visit his parents with his wife, whom he does not actually have. This provokes Billy to act out, as he kidnaps a girl and forces her to act as his wife for the visit.
Director: Vincent Gallo | Stars: Vincent Gallo, Christina Ricci, Ben Gazzara, Mickey Rourke
Votes: 60,314 | Gross: $2.38M
king crimson fanatları yığışın bowling səhnəsini maliyyələşdirin buxalter vidindəki robert fripp də bu filmin rights qaydalarını alıb özünə klip çəkdirsin yoxsa moonchild heç bu qədər qəşəng olmamışdı.
23. An Elephant Sitting Still (2018)
230 min | Crime, Drama
Four people in a Chinese city live through a complicated day as their lives intersect.
Director: Bo Hu | Stars: Yu Zhang, Yuchang Peng, Uvin Wang, Zi Xi
Votes: 8,009 | Gross: $0.03M
4 saatlıq intihar filmi
24. The Man Who Sleeps (1974)
77 min | Drama
A 25-year-old male student in Paris becomes indifferent to the world around him, and subsequently feels a strong sense of alienation and hopelessness.
Director: Bernard Queysanne | Stars: Jacques Spiesser, Ludmila Mikaël
Votes: 4,657
bu film 7 xal vermişəm. sadəcə ağzıma sıçdığı üçün bu balı vermişəm. çünki ilk dəqiqədən son dəqiqəyə qədər hər şeyi ilə tam məni göstərən film idi.
Perec-in eyni adlı romanı əsasında çəkilmiş və özü tərəfdən ssenariləşdirilmiş "The Man Who Sleeps" filmini izləməyi tövsiyə edirəm. Film ilk başlar-başlamaz mənə Camus'un yadlaşmış Meursault obrazını xatırlatdı,biraz da Beckett'in Godot'unu elə bildim gözləyirəm.
Ən can alıcı nöqtələr.
"...birilərini görmək, söhbət etmək, düşünmək, bayıra çıxmaq, yerindən tərpənmək istəyi hiss edirsən.
belə bir anda yaşamağı bilmədiyini və heç bir zaman bilməyəcəyin gərçəyini təəccüblənmədən anlayırsan.
daha uzağa gedib nə edəcəyini bilmirsən..."
Yalnızlığın bir şey öyrətmədiyindən, vecsizliyin bir şey öyrətmədiyindən başqa heç bir şey öyrənmədim. Bu bir aldatmaca idi. Yalnız idin və özünü qorumaq istəyirdin; özünlə dünyalar arasında körpülər olsun istəyirdin. Şəhərdə çıxıb başıboş gəzməkdən başqa heç bir şey etmədin.
Filmdə bu səhnə mənə Hesse'nin Harry Haller obrazını xatırlatdı. İnsanların bir çoxu üzməsini bilmədən üzmək istəməz.Üzmək istəməmələri normaldı çünki insanlar quruda yaşamaq üçün yaradılıblar.Və düşünmək istəməmələri də normaldı. Çünki yaşamaq üçün yaradılıblar,düşünmək üçün yox
25. Vivre sa vie (1962)
Not Rated | 85 min | Drama
Twelve episodic tales in the life of a Parisian woman and her slow descent into prostitution.
Director: Jean-Luc Godard | Stars: Anna Karina, Sady Rebbot, André S. Labarthe, Guylaine Schlumberger
Votes: 35,012
Bir qadının varolması, mübarizəsi, xəyalları və yoxolmasıdır. 12 bölümdür. İlk seans ayrılıqdır. Cütlüklər bir-birinin üzünə belə baxmadan, arxalarını izləyiciyə çevirib söhbət edirlər və belə başlayır. Anna istəyir ki, məşhur olsun pullu olsun. Buna görə mübarizə aparır. Amma özünü fahişəxanada tapır. Anna fahişə olur. Başdakı Anna ilə Sondakı Anna birləşir.
26. Paris, Texas (1984)
R | 145 min | Drama
Travis Henderson, an aimless drifter who has been missing for four years, wanders out of the desert and must reconnect with society, himself, his life, and his family.
Director: Wim Wenders | Stars: Harry Dean Stanton, Nastassja Kinski, Dean Stockwell, Sam Berry
Votes: 119,144 | Gross: $2.18M
İnsanların bir nöqtədən sonra tutunabilmədiyi, tutunmaq üçün başqa birini sevməsi. Amma bununla gələn kədər, mənasızlıq, onu itirmə və incitmə hissləri, şübhələr və sonundakı insanın yalnız qalması. İnsanların bir şeyi normadan artıq istəməsi, dəyər verməsi və ya bir şeylər obsessive dərəcədə bağlanması həmin insanları uçuruma aparır. Bəs sonra bu uçurumdan geri qayıtmaq asandırmı?
Hər şeydən qaçmaq, səssizliyə gömüldükdən sonra yenidən insanların içinə çıxaraq mən burdayam demək çox mənasız bir hərkətdir. Çünki getdikdən sonra geridə buraxdıqların orda qalmayacaq. Sən həm özünü həm onları dağıdacaqsan. Səssiz qaldıqca isə kədərini və özünü dinləyirsən. O qədər səssizləşirsən ki, qaranlıq bir ortamda hüceyrələrinə qədər dadırsan o kədəri. İnsanlardan qaçırsan. Onların səni dinləməsinə ehtiyacın yoxdur. Yenidən kimlərisə incitmək asan deyil. Çünki incidəcəyin tək şey o insanlar deyil sənin də emotional bünövrəndir. Amma zamanla bu bünövrə də daşlaşır. Səninlə birlikdə hər gün yox olur.
Bəs birini obsessive dərəcədə sevməmək üçün nə etməlisən? Bu aludəçilikdən qorxmaq. Yenidən eyni şeyləri yaşamaqdan qorxmaq. Bəzən bəzi şeyləri görmək o qədər çox istəyirsən ki, həmin şeyləri xəyal etməyə belə cəsarətin olmur.
Road Movie trilogy ilə Wim Wenders başlanğıcın sonunu göstərə-göstərə çəkmiş olduğu bu film bəlkə də nəinki öz ilinin həm də indiyənədək istifadə olunmuş rənglər ilə ən ən yaxşı kinemotoqrafiyaya malikdir. Filmdə Travis adlı biri çox sevdiyi qadını Jane-i yuxarıda sadalığım obsessive dərəcədə sevir. O qədər çox sevir ki, bu sevgi ikisinə də ziyan vurur. Amma bu bir sevgi hekayəsi deyil. Bir ayrılıq hekayəsi də deyil. Hər şeydən uzaqlaşmış birinin yenidən cəmiyyətə adaptasiya ola bilməməsi və əbədi səssizliyə qərq olması ilə bağlıdır. Filmi 5-6 il öncə izlədikdən sonra o qədər təsirlənmişdim ki, haqqında nə kimi şeylər yazacağımı da bilməmişdim. Hətta indi yazdıqlarımın da bu filmi əvəz edəcəyini düşünmürəm. Bugün isə ikinci dəfə izləmək istədim. Yenə o son səhnə məni məhv elədi. Amma bu dəfə ilk izləyişimdən fərqli olaraq bu dəfə bir məqsədim var idi. Uzun müddətdir sevgisizlik ilə yaşadığım həyatım bir rənglər qatmaq istəyirəm. Amma dediyim kimi incitməkdən və inciməkdən qorxuram. Bu qorxu hissi məni qorxudur.
27. I'm a Cyborg, But That's OK (2006)
Not Rated | 107 min | Comedy, Drama, Romance
A girl who thinks she is a combat cyborg checks into a mental hospital, where she encounters other psychotics. Eventually, she falls for a man who thinks he can steal people's souls.
Director: Park Chan-wook | Stars: Lim Soo-jung, Rain, Park Byeong-eun, Kim Byeong-Ok
Votes: 25,911
Bu il gözü yumulu 10 xal verdiyim digər film. Biraz fikirləşsəm 10 verməzdim amma bu filmə xal vermək üçün də baxmırdım. gözləntilərim 0 dərəcəsində baxırdım amma ilk dəqiqələrdən sonra məni dəhşət içinə aldı.
göstərir ki, insna sevirsə əmək xərcləməlidir. əməksiz sevgi olmur olursa da o sevgiyə bütün bəşəriyyət soxsun.
28. Terror in Resonance (2014)
TV-14 | 231 min | Animation, Crime, Drama
Tokyo has been decimated by a terrorist attack, the only clue to the culprit's identity is a bizarre internet video. Two mysterious children form Sphinx, a clandestine entity determined to pull the trigger on this world.
Stars: Kaito Ishikawa, Sôma Saitô, Atsumi Tanezaki, Shunsuke Sakuya
Votes: 13,740
shinichiro watanabe tərəfindən çəkilmiş anime filmidir. xoşuma gələn anları çoxdur amma dönəmin yaponiyasına və onların amerikadan asılılığına tənqid edən yanaşmaları çox xoşuma gəldi. hiroshima mon amour filminin bir animesi kimi düşündüm. deməli, bilindik bir mövzudur. iki gənc uşaqlıqdan experiement kimi istifadə edildiyindən çox ağıllıdır. bir məqsədləri var - dünyanı dağıtmaq. bu yolda isə qarşılarına bəzi maneələr çıxır. onların bundan yayınması, insan hisslərinin önəmi və yaponiyanın amerikadan asılılığı üzərində yazılmış bir ssenari.
əslində bu tərz ssenarilərin bizim kimi problemləri olan millətlərin izləməsini o qədər istəyirəm ki. dərslik kimi xocalı soyqırımını keçək amma uşaqlara şiddətin, kinin, qisasçılığın alınması öyrətmək yerinə "amerika yaponların başına atom atdı, amma adamlar inkişaf və formalaşma yolunu seçdi" kimi nüanslar keçsək cəmiyyətdəki yaranmış olan nifrət, bir-birindən nifrət etməsi azalmazmı.
animedə ilk epizod da bununla başlayır və sonda bununla da bitirir. “von”. bu kəlimə islandiya dilində ümid mənasına gəlir. vikings serialını izləyənlər floki obrazına bələddir. məhz bu animenin də referans etdiyi obraz yeni torpaqlar kəşf etmək və öz ailəsi ilə ora köçmək ümidilə norveç tərəflərə səyahət edən islandiyanın qəhrəmanı floki vilgeroarson haqqındadır. amma flokinin qızı atası ilə getmək istəmir və onlar arasında qarşıdurma yaşanır. animedə qarşımıza çıxan five obrazı da elə "father" kimi qələmə verilən amerikaya qarşı çıxmağa çalışan biridir. əfsanəyə görə isə üç ehtimal var. bir - floki uğursuzluğa düçar olur, iki - o cənnət torpaqlarını tapır, üç - floki geri qayıdır və planını bu dəfə cəmiyyətə çatdırmağa çalışır. floki bu üç ehtimalı əldə etmək üçün quzğundan (raven) istifadə edib. istifadə edilən raven nine obrazını simvol edə bilər.
əlavə olaraq, islandiya azadlığını elan etsə də iqtisadi olaraq danimarkadan asılı vəziyyətdə idi və onların qaydaları ilə monopoliya şəklində yaşayırdılar. 1991-ci ildən başlayan iqtisadi böyümə 2008-ci maliyyə böhranı ilə çökdü. bu da athena project'in bununla bağlı olmasına dəstək ola bilər. hansı ki, serialda bu project haqqında danışılanda uşaqların 17 yaşında olmasına vurğu edilir. bu isə islandiya iqtisadiyyatının 1991-2018 inkişaf proqramına işarədir.
bu qədər uzun yazmazdım kaş, amma animenin mənə bağladığı digər səbəb də istifadə edilən musiqilərdir deyib yoko kannoya təşəkkür edirəm.
29. Au hasard Balthazar (1966)
Not Rated | 95 min | Drama
The story of a mistreated donkey and the people around him. A study on saintliness and a sister piece to Bresson's Mouchette.
Director: Robert Bresson | Stars: Anne Wiazemsky, Walter Green, François Lafarge, Jean-Claude Guilbert
Votes: 22,839 | Gross: $0.04M
Robert Bressonun canlı və canavar teoriyası üzərinə çəkmiş olduğu filmdir. Çox təsirlidi. İstismar olunan canlılar var və bunu edən canavarlar. Cavanar kimdir? Təbii ki Cəmiyyət.
De Sicanın Umberto D. Filminə də bənzərliyi var.
Nə isə kayfınıza düşəndə yuxu basmayanda oturub baxın.
30. Sonbahar (2008)
99 min | Drama
A man struggles after his release from ten years as a political prisoner.
Director: Özcan Alper | Stars: Onur Saylak, Megi Kobaladze, Serkan Keskin, Raife Yenigül
Votes: 6,848
həyat ilə adaptasiya olmaqda çətinlik çəkən, bəzən ətrafdakı səsləri eşitməyən, eşitsə də anlamayıb qopan, çoxu zaman danışmayan, uzun müddətdir yaşayırmış kimi görünən yorğun və həyatda baş verən hadisələrə gec qalmış, ölümü gözləyən adamdır - Yusuf.
https://www.youtube.com/watch?v=br04b1jyYMg&ab_channel=EsenM%C3%BCzik
31. Paprika (2006)
R | 90 min | Animation, Drama, Fantasy
When a machine that allows therapists to enter their patients' dreams is stolen, all hell breaks loose. Only a young female therapist, Paprika, can stop it.
Director: Satoshi Kon | Stars: Megumi Hayashibara, Tôru Emori, Katsunosuke Hori, Tôru Furuya
Votes: 97,008 | Gross: $0.88M
32. The Garden of Words (2013)
TV-14 | 46 min | Animation, Drama, Romance
On a rainy morning in Tokyo, 15-year-old Takao, an aspiring shoemaker, decides to skip class to sketch designs in a beautiful garden. This is where he meets Yukari, a beautiful yet mysterious woman. They strike an unlikely friendship.
Director: Makoto Shinkai | Stars: Miyu Irino, Kana Hanazawa, Fumi Hirano, Gou Maeda
Votes: 52,634
33. Chungking Express (1994)
PG-13 | 102 min | Comedy, Crime, Drama
Two melancholic Hong Kong policemen fall in love: one with a mysterious female underworld figure, the other with a beautiful and ethereal waitress at a late-night restaurant he frequents.
Director: Kar-Wai Wong | Stars: Brigitte Lin, Takeshi Kaneshiro, Tony Leung Chiu-wai, Faye Wong
Votes: 95,874 | Gross: $0.60M
iki fərqli hekayə amma eyni hisslər və dəyişməyən kədər. böyük şəhər, yalnız ruhlar və kədər ilə məhv olmuş bədənlər. həyatdan zövq almırıqsa yaşamağa dəyər?
34. Institute Benjamenta, or This Dream That One Calls Human Life (1995)
105 min | Drama
A young man goes to a school for servants run by a brother and sister. In the dreamlike and surreal world that he enters, how will his presence impact the people there and possibly even the school itself?
Directors: Stephen Quay, Timothy Quay, Weiser Quay | Stars: Mark Rylance, Alice Krige, Gottfried John, Daniel Smith
Votes: 2,047
giriş əladır, gothic ab-hava hökm sürür. bir adam qulluqçu olmaq üçün gəlir qeydiyyat olur. hökmdar və qul anlayışlarını görürsən, xarakter psixoanalizləri var. iqtidardakı çatışmazlıqları sezirsən. muqisiləri dərinləşdirir ortamı. adamın hökmdar olmaqdan bezməsi. yalnızlıq, sevgi, ölüm, yaradılış haqqında metaforları görmək olur. vaxt verə-verə aram-aram izləyəndə həzz alma yüksəkdir.
35. Dogman (2018)
Not Rated | 103 min | Crime, Drama, Thriller
A timid dog groomer living in a poor suburb sells cocaine on the side and stays out of trouble, while trying to deal with his unstable, violent acquaintance who is a menace to the whole neighborhood.
Director: Matteo Garrone | Stars: Marcello Fonte, Edoardo Pesce, Nunzia Schiano, Adamo Dionisi
Votes: 29,780 | Gross: $0.15M
daha öncə rejissorun gomorrah filmini izlədikdən sonra bir xeyli diqqət ayırmalı olduğumu düşündüyüm rejissorun insan və it münasibətlərini də metafora kimi istifadə elədiyi və son dönəmlərdə izlədiyim ən vurucu kinolardan biri idi - dogman.
marcelo adlı şəxs itlərə baxan, onların qayğısına qalan və sevilən biridir. düşünür ki, insanları da əhilləşdirə bilər. nə bilərdi ki, insanlar əhilləşdirilməyən bir heyvandır?
cəmiyyət və çevrə içində itirilmiş hörmətin verdiyi əzablar ilə yaşamağa çalışmalıdır artıq marcelo.
36. The Ear (1970)
94 min | Drama, Thriller
After coming home from a Party gathering one night, a Czech official becomes convinced that he is about to be the subject of a political purge and tries to do damage control, while also dealing with his turbulent marriage.
Director: Karel Kachyna | Stars: Jirina Bohdalová, Radoslav Brzobohatý, Gustav Opocenský, Miroslav Holub
Votes: 3,311
Coppolanın conversation filminə bənzəyir bəlkə də araşdırsaq Karel Kachyna elə Conversation filmindən ilham almış da ola bilər amma bu detallar artıq mənə maraqlı deyil.
filmin hekayəsi çox qəşəngdi. əsl dönəm filmidir. rejissor öz dönəmini elə öz dönəmin siyaəstçilərinə göstərir, onlara tənqid edir. bəlkə də buna görə həm rejissor həm filmi senzura məruz qalır. Orwell'in 1984 kitabını xatırladır. Oxuyanlar Orwell'in distopiya yazdığı gələcəyi necə gördüyün falan dilə gətirir. Halbuki Orwell özü də elə öz dönəmini tənqid etmişdi sadəcə distopik şəkildi. İndi hər sənətkar da belə edir də.
Evli cütlük var. Sevgi, nifrət ikisi bir aradadır. Gah dalaşırlar bir-birilərinə ən iyrənc sözləri deyirlər gah da bir-biriləri üçün ölmək istəyirlər.
Communismi tənqid edə bilmərəm. bir çox sistem belə olub. İndinin dövrü də mənə heç yad deyil.
37. What Time Is It There? (2001)
Not Rated | 116 min | Drama, Romance
A watch salesman meets a young woman soon leaving for Paris and becomes infatuated, so he begins to change all the clocks in Taipei to Paris time.
Director: Tsai Ming-liang | Stars: Kang-sheng Lee, Shiang-chyi Chen, Yi-ching Lu, Miao Tien
Votes: 5,323 | Gross: $0.19M
malayziyadan çıxmış biri olan ming-liang tsai tərəfindən çəkilmiş son zamanlarda izləyib yalnız temasının bu qədər işləndiyini gördüyüm nadir filmlərdən biridir. filmdə hamı yalnızdır. heç kəs xoşbəxt deyil. bir qadın yoldaşını itirib və onu unuda bilmir. digəri isə bir gün üzləşdiyi qızın parisə getməsinə tamaşa edib. o gündən paris ilə öz yaşadığı yer arasındakı saat fərqini öyrənib bütün saatları 7 saat geriyə alır. digər obraz isə yaşadığı nəhəng şəhərdə yalnızdır.
parisə getmiş qız da yalnızdır. ruh ekizi yoxdur. ruh ekizini tapa bilməmiş hər kəs yalnızlığa məhkumdur.
rejissorun çəkmiş olduğu kadrlar öz dönəminə görə bir xeyli uğurludur.
38. The Bakery Girl of Monceau (1963)
Not Rated | 23 min | Short, Romance
A law student regularly visits a Paris bakery to flirt with a brunette employee.
Director: Éric Rohmer | Stars: Barbet Schroeder, Claudine Soubrier, Michèle Girardon, Fred Junck
Votes: 5,439
what upset me was not that she liked me,
but that she’d think there was any way i would like her.
kimi bir quote sahib olan eric rohmer six moral tales üzrə çəkilmiş ilk film. sadə amma yaxşıdır. amma güclü dəyərləndirmə verə bilmərəm.
oğlan sadəcə sevdiyi qadın üçün başqa qadını fəda edir.
39. The Things of Life (1970)
GP | 89 min | Drama, Romance
A highway engineer is involved in a car crash, after which, near death, he remembers his life leading up to the accident.
Director: Claude Sautet | Stars: Michel Piccoli, Romy Schneider, Gérard Lartigau, Jean Bouise
Votes: 5,556
bir yaşa çatdıqdan sonra insanın bir an durub keçmişinə göz salması kimidir. Pierre özünü sübut etmiş bir iş adamıdır amma yoldaşından ayrılıb başqa bir qız ilə doyumsuzluğunu örtür. Lakin qızın gənc olması bəzən onun istəklərini qarşılaya bilməməsi ilə nəticələndirir.
bir gün oğlu ilə görüşür və oğlu ilə arasındakı soyuqluğu bitirmək üçün onunla tətilə çıxmaq qərarına gəlir.
bir plan qurur, planlarının arasında gedərkən hər şey məhv olur. sən bunu izləyirsən. sonda isə bir məktub çıxır. o məktub həm Pierre-i həm izləyicini boğur. Açılış seansı çox əla idi, musiqiləri daha əla idi.
https://www.youtube.com/watch?v=vCLwvgYgZyM&ab_channel=AlexRivas
https://www.youtube.com/watch?v=BJe4TXnztgQ&ab_channel=roquentine
40. I Was Born, But... (1932)
Not Rated | 90 min | Comedy, Drama
Two young brothers throw a tantrum when they discover that their father isn't the most important man in his workplace.
Director: Yasujirô Ozu | Stars: Tatsuo Saitô, Tomio Aoki, Mitsuko Yoshikawa, Hideo Sugawara
Votes: 6,214
qəşəng muzkaları olan izlərkən kaş bu qədər köhnə olmasaydı daha yaxşı effektlərlə izləsəydim dediyim həyatı uşaqların gözündə göstərən təsiredici filmdir. amma çox adama da tövsiyə olunmaz yoxsa entel damğası yersiz mına qoyduğum anqavaları tərəfindən.
41. The Tatami Galaxy (2010)
TV-14 | 253 min | Animation, Comedy, Drama
When a nameless student at Kyoto University encounters a demigod one night, he asks to relive the past three years in order to win the heart of Ms. Akashi, the object of his affection.
Stars: Shintarô Asanuma, Hiroyuki Yoshino, Rin Mizuhara, Maaya Sakamoto
Votes: 4,945
izlərkən adaptasiya olmaqda çətinlik çəkdiyim amma son hissələrində bir xeyli həzz aldığım içində , iç dünyasında özümü tapdığım tatami dünyasıdır. Watashi universitet illərində istəyir universitetin popular insanı olsun amma verdiyi hər qərar, hər addımı onu daha çox disappointet edir. belə olanda isə adam özünə qapanır, peşmançılıq çəkir ki, kaş geriyə qayıtsa və addımlarını, seçiməlrini dəyişdirə bilsəydi.
hər səhnəsini aram-aram izləyib anlaya-anlaya həzm etdikcə daha qəşəng olur.
42. Kiraware Matsuko no isshô (2006)
130 min | Comedy, Drama, Musical
When Matsuko is murdered, her nephew, Sho, gets to progressively unveil the many details of her mysterious past, discovering she wasn't just a forgotten outcast and had led an intriguing yet bizarre life.
Director: Tetsuya Nakashima | Stars: Miki Nakatani, Eita Nagayama, Yûsuke Iseya, Mikako Ichikawa
Votes: 8,746
amelie filminin asiya versiyası bir qədər sad, bir qədər maraqlı. bəzən xudmani kövrəldə də bilər.
43. Masculine Feminine (1966)
Not Rated | 103 min | Drama, Romance
A romance between young Parisians, shown through a series of vignettes.
Director: Jean-Luc Godard | Stars: Jean-Pierre Léaud, Chantal Goya, Marlène Jobert, Michel Debord
Votes: 17,336 | Gross: $0.20M
uzun müddət sonra bir şeylər yazmalı olduğumu göstərməyi mənə vadar etmiş Godard filmi.
filmdə yer almayacaq amma başlamadan the modern lovers - hospital qoşmaq və chantal goya eşqi yaşamaq üçün çox qəşəng fürsətdi.
film izlədikdən sonra uzun-uzadı filmi hekayəsini yazmaq, filan səhnədə bunu demək istəyirdi düşüncəsi ilə bir şeyləri gözə soxmaq çox osdurağçı bir şey imiş, bunu mən yeni-yeni anlayıram.
məni filmdə məhv edən əsas məsələ Paul ilə Chantal arasında münasibət ilə çevrələnmiş sosialim və communism söhbətləri idi. Düşüncələrimizə hökm sürə bilsək də onların zərrə qədər əhəmiyyəti yoxdur amma bizim üçün vacib olan duyğularımız bizdən azad şəkildə yaşamaqdadır.
Sənin yaşadığın cəmiyyətin bütün poxlarının kökləri və ya problemi olduğunu düşündüyün eləcə də əsas çərçivəyə sığdırdığın söhbətlərin kökü köhnədir, sən isə bunlardan əl çəkənmirsən. Filosoflar, şairlər isə yaşadığın cəmiyyətin baxış üfüqlərini bəlli edir.
Sonda isə insanlardan duyğusuz yaşaya bilməzlər, bu zaman yalnız qalarlar və yalnız qaldıqları üçün özlərinə hövsələri çatmaz. Buna görə də intihar edərlər, bu intihar sosialism məğlub olmasıdır.
"niyə güldüyümü anlamış deyiləm halbuki kefim pozulmuşdu.."
"özümə gülmək məni güldürür"
Tell Your Friends